Sindicalistes Solidaris promou la cooperació sindical amb l’exposició interactiva: “Si està malament, arregla-ho!”

"Si està malament arregla-ho!" és el títol de la última campanya de Sindicalistes Solidaris per cridar l’atenció sobre els valors de la cooperació sindical internacional. I ho fa amb una exposició totalment interactiva que explica l’estratègia de Sindicalistes Solidaris: acompanyar els sindicats del món en la seva lluita a favor del treball digne i contra les desigualtats. El visitant trobarà diversos pannells que s’han de tocar per accedir als continguts girant manetes i cilindres, o fent rotar fotografies.

A través de cinc pannells, un catàleg, un tríptic i un video es denuncia l’explotació laboral i la desprotecció que pateixen els sindicalistes arreu del món, però alhora convidant a la implicació personal. Perquè tots podem contribuir a millorar la realitat des del nostre entorn més quotidià informant-nos de les realitats laborals dels països del Sud i de les opcions de canviar-les, la qual cosa ens ofereix perspectiva per canviar la situació ara i aquí.

"Si està malament arregla-ho!" ha estat possible gràcies al suport de la Diputació de Barcelona i els ajuntaments de Cornellà de Llobregat, Terrassa, El Prat de Llobregat, Granollers i Castelldefels.