ESCOLA DE TREBALL DIGNE: Sindicalistes i els ajuntaments col·laboradors a Tetuan

Del 12 al 15 d’abril una delegació composada per càrrecs polítics i tècnics dels ajuntaments que cofinancen el projecte “Programa  del Treball Digne per a tots i totes” van visitar la seu de l’Escola del Treball Digne de Tetuan.  Hi van participar representants dels ajuntaments de Sant Boi de Llobregat, Gavà, Viladecans, el Prat de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Terrasssa i Sabadell així com també del Consell Comarcal del Vallès Oriental.

Durant aquests dies es van mantenir reunions amb l’equip directiu de l’Escola, amb alumnes, formadors i formadores i membres de les executives dels sindicats participants del projecte. També es va tenir l’ocasió de fer una visita a la Cambra de Comerç de la ciutat i participar en les jornades d’avaluació que tots els agents implicats van realitzar el dia 13 per tal de posar en comú la utilitat de la formació i metodologia emprada. El darrer dia la delegació va participar en el seminari conjunt entre els representants dels sindicats marroquins i els ens públics catalans que sota el títol de “administracions públiques i Treball Digne” va contribuir al coneixement d’ambdues realitats.