Sindicalistes amb CINEMÓN

El Cinemón de Lleida ha arribat a la 13ena edició i aquest any l’hem organitzat Sindicalistes Solidaris.

Durant les càlides nits del 13 i 14 de juliol i sota el títol de Gènere i Drets Humans es van poder veure diversos curtmetratges  i pel·lícules que des de diferents òptiques tractaven el tema. El divendres vam poder veure Caramel de la libanesa Nadine Labaki, on se’ns explica les vivències, problemes i il·lusions de 5 dones que coincideixen en un saló de bellesa. El segon dia la pel·lícula que es va projectar va ser FigurasOcultas, basada en  la història real de 3 dones que van saltar totes les barreres de gènere i raça per ser peces claus de la NASA per l’arribada dels nord-americans a la lluna.

Al  llarg d’aquests dos dies també es van fer explicacions a la ciutadania del barri de Balàfia de quins són els projectes de cooperació internacional i sensibilització que es duen a terme des de Sindicalistes Solidaris; també es van poder degustar diferents productes i plats típics del Marroc.