Canvi a la direcció de Sindicalistes Solidaris

Sindicalistes Solidaris

Després de 26 anys encapçalant la Fundació Josep Comaposada, Francisco Neira es jubila i deixa la direcció de l’entitat en mans de Josep Maria Violant, que n’és el nou director des del passat Congrés de la UGT de Catalunya celebrat a Barcelona el 16 i 17 de desembre de 2020.

Neira ha capitanejat Sindicalistes Solidaris des dels seus inicis, marcant les línies de treball i establint aliances de col·laboració amb sindicats de països del Sud. Gran coneixedor de l’Amèrica Llatina, ha deixat una profunda empremta en el sindicalisme de la zona, estrenyent els llaços fraternals entre la UGT de Catalunya i els sindicats llatinoamericans i promovent l’organització dels treballadors i treballadores en la defensa dels seus drets.

Francisco Neira seguirà col·laborant amb Sindicalistes Solidaris, acompanyant el procés de transició i aportant el seu coneixement i expertesa en el dia a dia de l’entitat.

Josep Maria Violant recull el testimoni de Paco Neira amb l’objectiu de seguir treballant en les línies estratègiques de Sindicalistes Solidaris i consolidant i ampliant els àmbits territorials a on estem presents. En aquesta nova etapa, també agafen un especial impuls les accions de sensibilització entre els treballadors i treballadores catalans.