Programa d’enfortiment d’un treball digne per als treballadors i les treballadores per compte propi del sector informal de l’economia a Guatemala, El Salvador i Nicaragua. Fase 2.

Descripció: Aquest programa ha volgut contribuir a la millora de la situació econòmica, social i d’ocupació, i en conseqüència del nivell de vida, dels treballadors i treballadores per compte propi (TCP) de Guatemala, El Salvador i Nicaragua, facilitant-ne el procés d’organització sindical, d’integració i apoderament  sociopolític i de participació democràtica. En aquesta segona fase s’ha incorporat al Programa la Fundació Pau i Solidaritat, que, mitjançant un projecte propi, ha acompanyat el procés dels TCP a Hondures, Panamà i Costa Rica.

Àmbit d’actuació: Enfortiment sindical.

Socis locals: SNTSG-FNL, FITINPEP-FSS, CTCP-FNT, Red SEICAP.

Entitat finançadora: ACCD-Generalitat de Catalunya.

Durada: de l’1 d’abril del 2008 al 30 d’ abril del 2009.

Programa d’enfortiment d’un treball digne per als treballadors i les treballadores per compte propi del sector informal de l’economia a Guatemala, El Salvador i Nicaragua. Fase 3

Descripció: Aquest programa, del qual enguany s’executa la tercera fase, vol contribuir a la millora de la situació econòmica, social i d’ocupació i en conseqüència del nivell de vida dels treballadors i treballadores de Guatemala, El Salvador i Nicaragua, facilitant el seu procés d’organització sindical, d’integració i apoderament  sociopolític i de participació democràtica.
Com en la fase anterior, la Fundació Pau i Solidaritat, mitjançant un projecte propi, acompanya el procés dels Treballadors per Compte Propi a  Hondures, Panamà i Costa Rica.
El projecte en el seu aspecte conceptual manté una línia de continuïtat que quedarà reforçada ja que és un programa amb finançament compromès per a tres anys.

Àmbit d’actuació: Enfortiment sindical.

Socis Locals: SNTSG-FNL, FITINPEP-FSS, CTCP-FNT, Red SEICAP.

Entitat finançadora: ACCD-Generalitat de Catalunya.

Durada: de maig del 2009 a l’abril del 2011.