Implica’t amb els ODS!

Implicat amb els ODS

Aquest llibre vol donar a conèixer i implicar la ciutadania perquè faci seus els 17 Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) aprovats per l’ONU.

Descarrega el llibre aquí

En cada capítol hi trobareu una fotografia il·lustrativa, una explicació que comença amb una història, poema o llegenda; les dades estadístiques actuals que ens apropen a la nostra realitat i a la realitat mundial; i exemples pràctics de les coses que podem fer de forma individual i col·lectiva des de les empreses.

Amb el llibre volem sumar esforços implicant-hi també el món sindical i el de les empreses, amb accions que des d’aquest àmbit també són necessàries i importants per tirar endavant els objectius marcats per Nacions Unides. Es proposen accions que incentivin la cooperació entre els agents sindicals i els treballadors i treballadores i les empreses.

També pot ser una eina útil per als més joves, que hi trobaran, d’una manera senzilla i didàctica, petites coses que poden incorporar en els seus hàbits de lleure, transport i en les seves rutines diàries, ja sigui a la seva llar com a l’escola.

El llibre s’emmarca dins de les accions per l’educació transformadora per una ciutadania global i ha estat possible gràcies al suport dels ajuntaments de Granollers, Terrassa i el Prat de Llobregat.