Fotollibre i exposició “Amandla!!! Un crit de llibertat a les fronteres d’Europa”

Amandla

Amb aquesta exposició i llibre es vol denunciar la realitat que pateixen les persones que fugen de guerres, fam i pobresa, a la recerca d’una vida digna. El fotoperiodista Antonio Sempere capta a través de la seva càmera el dolor, l’angoixa, la desesperació i l’esperança… de milers de persones que en el seu camí per arribar a Europa són víctimes de màfies, extorsions, vexacions… Una Europa que tanca fronteres i els ulls a una realitat de vulneració total dels drets humans.
Descarrega el llibre aquí.
Les fotografies mostren la vida i la mort a la frontera hispanomarroquina de Ceuta, de la zona dels Balcans i de la ruta marítima de la Mediterrània, i ens obliguen a recordar que darrere cada persona que arriba a casa nostra hi ha sovint una història de patiment, de vulneració de drets i de desigualtat.
Aquesta exposició i fotollibre s’emmarquen en el Pla d’acció per una ciutadania global i crítica, i són possibles gràcies al suport de la Diputació de Barcelona. Tant l’exposició com el fotollibre estan a disposició dels municipis, centres educatius o entitats que ho sol·licitin (sindicalistes@sindicalistessolidaris.org).