Sala Virtual d’Exposicions. Vídeos ODS

Expo virtual

La sindèmia de la covid-19 també ens ha obligat a reinventar els projectes de sensibilització a casa nostra. Amb els espais municipals tancats, les exposicions de Sindicalistes Solidaris necessitaven noves vies per arribar a la ciutadania, per això les hem reinventat.
Quan aquest butlletí arribi als vostres ordinadors, ja estarà en funcionament la nova sala d’exposicions de Sindicalistes Solidaris i de la UGT de Catalunya. En ella hi podreu veure en format 360° les exposicions «A pie de valla. Frontera sur» i «El infVierno serbio», ambdues del fotoperiodista J. Antonio Semper. A banda de trobar les fotografies, també hi podreu veure un documental i breus comentaris de l’autor, on s’explica la casuística en què
van ser preses les imatges per tal d’entendre millor el context de cada fotografia.
L’exposició «ODS. Reptes compartits» arriba en el format de disset càpsules de vídeo que es poden veure a la pàgina web de la UGT de Catalunya, la de Sindicalistes Solidaris i a través de les xarxes socials. Us animem a fer un viatge pels ODS a través d’aquests sintètics vídeos de dos minuts, i a fer-ne difusió.
Expo virtual