Fòrums de Dones al Marroc

Del 2 al 6 d’octubre les sindicalistes marroquines de la CDT i FSD van participar en dos Fòrums de Dones que es van realitzar a les ciutats de Casablanca i Mohammedia.

Durant aquests fòrums van tenir l’oportunitat de debatre sobre quina era la situació i quin hauria de ser el paper futur d’elles en tres àmbits: la societat, els sindicats i a l’empresa. D’aquestes jornades en va sortir el projecte que properament emprendrem des de Sindicalistes Solidaris al Marroc. A aquests fòrums hi va participar la Secretaria d’Organització de la UGT de Catalunya que va poder compartir vivències i punts de vista amb les participants.

De les jornades se’n desprèn que encara hi ha un llarg camí perquè les dones tinguin el lloc que els hi correspon tant dins la societat com als sindicats o a les empreses però que hi ha consciència i ganes de lluita per assolir l’equitat en tots aquests fronts. Juntes vam poder bastir les estratègies necessàries per avançar cap a la igualtat al Marroc.