SINDICALISTES AL Món Solidari de Lleida

El passat dia 16 de noviembre, Sindicalistes Solidaris vam participar en l’activitat que la Regidoria de Participació Ciutadana, Drets Civils i Cooperació de l’Ajuntament de Lleida va organitzar en el marc del projecte Món Solidàri. Juntament amb 5 entitats més de la ciutat vam pendre part del circuit solidari, a on uns 200 nenes i nens de 6è de primària de diverses escoles van poder conèixer de primera mà les accions de cooperació que cadascú realitza. En una jornada freda i dinámica, des de Sindicalistes Solidaris vam explicar el nostre treball, centrat en el 8è Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides a l’àrea del Magreb i de l’Amèrica Llatina. A través d’uns puzzles els nens i nenes van poder aprofundir d’una manera didàctica en el Treball Digne i la necessitat d’anar cap a un món d’igualtat d’oportunitats entre homes i dones, a on el treball infantil no hi tingui cabuda.