Presentació a Cornellà de la campanya "Cooperar des de l'administració local"

Si treballes a l’administració pública local de Cornellà i vols cooperar amb treballadors i treballadores de països empobrits com Nicaragua, Guatemala, Perú o Marroc, el dilluns 13 de febrer 2012, a les 18.00 hores, a la seu de la UGT a Cornellà (c. Revolt Negre, 12) es presenta una campanya per explicar com fer-ho.

La cooperació amb treballadors del Sud és una eina per transformar la realitat dels pobles del Sud, però també per conscienciar-nos aquí de que no podem acceptar el desmantellament del nostre estat del benestar, perquè els drets de les persones són la prioritat hem de defensar la universalització dels serveis públics i de qualitat.

En la presentació es distribuiran lliurement exemplars de la Guia de cooperació sindical: Som part de la solució! així com tríptics i cartells de la campanya. La publicació d’aquests materials ha estat possible gràcies al suport dels ajuntaments de Granollers, El Prat, Cornellà, Sabadell i Terrassa, així com les diputacions de Barcelona i Lleida.