Per al Maig: Fires de la Solidaritat!

Al maig el calendari s'omple de trobades per a la solidaritat. Com ja sabeu, per als Sindicalistes Solidaris, aquestes són dates per sortir al carrer a explicar els nostres projectes en marxa i compartir-los amb els ciutadans a les nombrosses fires solidàries que organitzen els municipis. Tota la informació sobre la nostra presència la podeu consultar a l'Agenda de la Web. Pel moment, si teniu interès o us coincideix serem a:

• 18ena Mostra d’Entitats a Viladecans. Dia 12de maig durant tot el dia al Parc de la Marina
  • 19ena Festa de la Solidaritat  a Esplugues de Llobregat. Dia 18 de maig d’11 del matí a 2 del migdia a la plaça de Santa Magdalena
  • Festa El Prat Solidari d’El Prat de Llobregat. Dia 1 de juny de les 6 de la tarda a 10’30 de la nit a la plaça Catalunya
  • Fira de la solidaritat de Sant Feliu de Llobregat. Dia 1 de juny de 11 del matí a les 2 del migdia als Jardins del Palau Falguera
  • 20ena Fira de Solidaritat de Cornellà de Llobregat. Dia 29 de juny de 18.30 hrs a les 10 de la nit a la plaça de Catalunya
  • Festa Major Solidària de Terrassa. Dia 30 de juny de 5 de la tarda a 9 de la nit a la Rambla Egara

Homenaje a Luis Fuertes en Perú

El próximo 23 d'abril se homenajeará la figura de LUIS FUERTES en el Centro Español de Perú, pais donde llevó a cabo diversos proyectos para fortalecer las organizaciones sindicales latinoamericanas. Durante los últimos años de su intensa vida continuó esa labor desde la OIT, conduciendo el Proyecto Fortalecimiento de los Sindicatos ante los Nuevos Retos de América Latina entre los años 2006 y 2014.

Presentación del libro COLOMBIA, EL PROCESO DE PAZ en femenino plural en BOGOTÁ

(Crónica desde Bogotá)

Con asistencia de muchas amigas y amigos del Centro Cultural Español Reyes Católicos de Bogotá se presentó el libro Colombia, El Proceso de Paz en Femenino Plural. Leer más...